reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Nauczyciel stażysta+ciążą+zwolnienie lekarskie

Dołączył(a)
4 Kwiecień 2012
Postów
1
WItam!
Jestem nauczycielem stażystą-staż kończy mi się 31.05. Jestem w ciąży, poród w trakcie wakacji. Chcę iść na zwolnienie lekarskie ze względu na trudności w wypełnianiu obowiązków zawodowych (praca wiąże się z wysiłkiem fizycznym). Do tej pory byłam nieprzerwanie 26 dni na zwolnieniu lekarskim. Czy przerwa np. 10 dniowa między jednym a drugim zwolnieniem lekarskim z tego samego powodu oznacza, iż moje zwolnienie trwa nieprzerwanie dłużej niż miesiąc (co zgodnie z Kartą Nauczyciela wydłuża mój staż)? Gdzieś w internecie znalażłam interpretację taką, że np. przerwa 1 dniowa między jednym a drugim zwolnieniem lekarskim (z tego samego powodu, czyli np z powodu tej samej choroby) pozwala traktować owe zwolnienie jako dłuższe niż miesiąc (czyli sumuje się dni z obu zwolnień). Ale np. przerwa 10 dniowa? Ponieważ jest krótsza niż 60 dni, mimo wszystko sumuje się oba zwolnienia?
Poniżej wklejam znaleziony tekst: